Így szabályoznák a megújuló KRESZ-ben az elektromos rollerek használatát
Életkorhoz kötnék a használatot és megszabnák, hol lehetne közlekedni a rollerekkel.
Életkorhoz kötnék a használatot és megszabnák, hol lehetne közlekedni a rollerekkel.
Mutatjuk, július közepétől milyen szabályok lépnek életbe.
Az egyetem polgárai öt héten keresztül bármikor használhatják az elektromos eszközöket.
Elgázolt rolleres, felborult autó és mentőhelikopter – szerencsére a baleset nem volt igazi, de a szabályozások nélküli rollerhasználat miatt bármikor előfordulhatna valódi szerencsétlenség is.
Ettől függhet, hogy az elektromos roller kerékpárnak minősül-e.
Elegük van a közlekedési balesetekből és a járdákat eltorlaszoló rollertömegekből - legalábbis a lakosság 8 százalékának.
A 25 kilométer/órás maximum sebességű rollereket biciklinek, az ennél gyorsabbakat segédmotoros kerékpárnak minősítenék. A tervezet már Lázár János közlekedési miniszter előtt van.
Az Európai Közlekedésbiztonsági Tanács felmérése szerint évente több ezer közlekedési baleset történik az elektromos rollerek óvatlan használata miatt.
Hétezer fő. Körülbelül összesen ennyi hallgatónak és oktatónak kellene elhagynia a világ egyik legjobbnak vélt felsőoktatási intézményét, a Harvardot, ha a Trump-kormány beváltja a fenyegetéseit és a következő félévtől kezdve az egyetem nem fogadhat külföldi hallgatókat. A diákok szerint ez példa nélküli intézkedés lenne, a kérdéseikre pedig senki sem tudja a választ; talán még maga az amerikai jogrendszer sem. Érintett magyar hallgatókkal beszélgettünk.